Garantie

Wij kunnen helaas geen garantie geven op onze producten. Dat heeft alles te maken met de aard van het product. Jij mag uiteraard wel een deugdelijk product verwachten. Mocht het, ondanks onze voortdurende aandacht voor kwaliteit, toch voorkomen dat jij niet helemaal tevreden bent?

Stuur ons dan een bericht, wij staan altijd voor je klaar en lossen eventuele problemen graag met je op.

 

Klachten

Ondanks onze voortdurende zorg en zoektocht naar 100% klant tevredenheid kan het natuurlijk altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. En misschien ben jij wel zo ontevreden dat je klacht in wenst te dienen omtrent onze dienstverlening of producten.

We raden je aan om in geval van klachten deze als eerste bij ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen.

Wij zijn namelijk echt wel heel klantvriendelijk en daarnaast erg creatief en oplossingsgericht!!

Leidt dit onverhoopt toch niet tot een oplossing

Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Dit ODR platform is te vinden op

http://ec.europa.eu/odr

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.